Obsługa techniczna

Opis funkcji

Opis funkcji

  • Rejestracja dużych projektów technicznych
  • Planowanie etapów wykonania projektów
  • Planowanie przychodów i kosztów na poszczególnych etapach
  • Przydział pracowników własnych lub podwykonawców do etapów projektu
  • Wystawianie zgłoszeń serwisowych a na ich podstawie zleceń
  • Zarządzenie konserwacjamiWystawianie zleceń z poziomu edycji projektu
  • Kontrola stanu zaawansowania etapów projektu
  • Kontrola realizacji przychodów i kosztów projektu
  • Miesięczne raportowanie przychodów i kosztów
  • Przypisanie MPK do projektu
  • Automatyczna aktualizacja kosztów pobrań magazynowych
  • Uwzględnianie w rozliczeniu projektu kosztów rejestrowanych przy zleceniach
  • Możliwość druku rozliczenia środka trwałego będącego wynikiem prac projektu
  • Wyświetlanie notatek związanych z obiektami projektu
  • Liczenie zakładanej i zrealizowanej zyskowności projektu
  • Możliwość rejestracji dokumentów zakupu
  • Zarządzanie zleceniami
  • Budowa bazy wiedzy dotyczącej pomocy DOK dla klienta
Translate »