Guard Report 24 to nowoczesne narzędzie do zarządzania i nadzoru nad pracownikami ochrony. Wszystkie aspekty usług ochrony fizycznej zarejestrowane są i obsługiwane przez jeden, wspólny i intuicyjny interfejs www. Dzięki aplikacji mobilnej oraz zintegrowanym urządzeniom do kontroli obchodów dostarczamy naszym Klientom najwyższą jakość w ochronie.
Najważniejsze cechy platformy:
Aplikacja mobilna na smartfony
Kontrola obchodów czasie rzeczywistym
Konsola dla dyspozytora
Rejestr obiektów i Klientów
Procedury i raporty
Rejestr pracowników
Rejestr wejść / wyjść
Rozliczenie czasu pracy
Książka obiektowa
GUARD Report24 w liczbach
Zadowolonych Klientów
Obsługiwanych obiektów
Aplikacja działa w krajach
Wdrożonych aplikacji mobilnych
Korzyści z wdrożenia platformy
GuardReport24
Redukcja kosztów
Optymalizacja wewnętrznych procesów oraz natychmiastowy dostęp do raportów pozwalają w znaczący sposób zredukować koszty funkcjonowania organizacji
Spodziewane zyski
Dzięki innowacyjności systemu łatwiej jest konkurować na rynku i walczyć o potencjalnych klientów. Więcej zadowolonych Klientów to większe zyski
Przewaga konkurencyjna
Uzyskując dostęp do platformy możemy lepiej zarządzać własnym przedsiębiorstwem. Dzięki technologii SecurityReport24 uzyskujemy znaczną przewagę nad konkurentami
Efektywne wykorzystanie zasobów
Poprzez eliminowanie dokumentacji papierowej i wdrożenie jednolitego systemu zarządzania uzyskujemy porządek w organizacji. Dzięki kompleksowej obsłudze zdarzeń nie zapomnimy o żadnej czynności