
Obsługa techniczna
- Zlecenia instalacyjne, serwisowe i konserwacyjne
- Rozliczane zleceń poprzez protokoły odbioru
- Wykaz urządzeń zainstalowanych na obiekcie
- Wykaz czynności wykonanych na obiekcie
- Automatyczne generowanie zleceń konserwacyjnych
- Przypisywanie serwisantów do rejonów / obiektów
- Wyliczanie rentowności poszczególnych kontraktów
- Kontrola kosztów związanych z serwisantami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- Rozliczanie serwisantów i instalatorów z powierzonego sprzętu
- Rozliczanie serwisantów i instalatorów z wykonanych prac
- Terminale dla instalatorów
- Prowadzenie ksiąg realizacji
Obsługa konserwacji
Osoby zajmujące się zarządzaniem konserwacjami określają, na podstawie zarejestrowanej w Marketingu umowy – definicję konserwacji na obiekcie. Definicja konserwacji wykorzystywana jest do automatycznej generacji zleceń na konserwację obiektów.
Obsługa serwisu i konserwacji
Dział Serwisu wykorzystuje program Obsługa Techniczna do obsługi zgłoszeń serwisowych (dokument rejestrowany w systemie) i do zarządzania zleceniami serwisowymi. Użytkownicy programu mają wgląd w grafiki prac poszczególnych serwisantów i na tej podstawie mogą przydzielać kolejne zadania.

Rozliczanie instalatorów i serwisantów
System, dzięki powiązaniu z programem Magazyn, posiada informacje na temat kosztów materiałowych instalacji i serwisów, a dzięki połączeniu z Fakturowaniem dostępna jest kwota zafakturowana oraz stan płatności za wykonane usługi. Na tej podstawie mogą być liczone prowizje instalatorów i serwisantów, zawierające składnik uzależniony od zyskowności usług. Instalatorzy i serwisanci są w programie rozliczani także z powierzonych im urządzeń, ponieważ każdy posiada swoją indywidualną kartotekę wyposażenia.
Współpraca ze Stacją Monitorowania
W programie Obsługa Techniczna można bezpośrednio sprawdzić, jakie sygnały zostały odebrane z obiektu oraz kiedy stwierdzono braki łączności. Obsługa braków łączności nie wymaga angażowania pracowników Stacji Monitorowania. Z kolei pracownicy Stacji Monitorowania rejestrują zgłoszenia serwisowe, które są następnie obsługiwane przez Dział Serwisu w programie Obsługi Technicznej.
Współpraca z Działem Fakturowania
Zarejestrowane w programie Obsługa Techniczna protokoły z instalacji, serwisów lub konserwacji są podstawą do wystawiania faktury sprzedaży w Dziale Fakturowania.
Obsługa instalacji
Użytkownicy programu Obsługa Techniczna pracują przede wszystkim na zleceniach, wcześniej zarejestrowanych w programie Marketing lub wprowadzonych bezpośrednio przez pracowników Działu Technicznego. Zlecenia zawierają między innymi specyfikację artykułów przewidzianych na instalację, do wydania z magazynu. Po zaakceptowaniu zlecenia do wykonania, jest ono widoczne w magazynie. Po wykonaniu instalacji rejestrowany jest protokół zdawczo-odbiorczy z możliwością podłączenia skanu dokumentu.