Sieci sklepów
Zarządzanie obsługą serwisową i pracownikami w sieci handlowejZAUTOMATYZOWANY SYSTEM ZGŁOSZEŃ
Pracownicy sieci sklepów elektronicznie zgłaszają informacje o usterkach i koniecznych pracach serwisowych. Zlecenia automatycznie docierają do wyznaczonych służb.
NADZÓR KOSZTORYSÓW
Nadzorujący pracę podwykonawców menedżer akceptuje kosztorysy napraw i ma stały podgląd statusu wykonanych prac.
ZADZĄDZANIE OCHRONĄ OBIETKÓW
System umożliwia zarządzanie ochroną obiektów. Aktualna obsada posterunków ochrony fizycznej, raporty z kontroli okresowych oraz raporty z incydentów na bieżąco umieszczane są w systemie.
ZADANIA RUTYNOWE
Informacje o zadaniach rutynowych generowane są w systemie automatycznie dla wszystkich placówek. Aplikacja raportuje stan ich wykonania.
Kierownicy sklepów potwierdzając wykonanie zadań mogą dołączać dokumenty lub fotografie.
RAPORTOWANIE
Aplikacja zawiera w sobie wszystkie wzory raportów z możliwością elektronicznego uzupełnienia. System nadzoruje czy wszystkie zadania określone w procedurach zostały wykonane na czas.